Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

«Հիանալի ընկե՞ր», թե՞ «Վերթերի համախտանիշ»

«Հիանալի ընկե՞ր», թե՞ «Վերթերի համախտանիշ»
28.10.2014 | 12:55

Հանրակրթական դպրոցների 6-րդ դասարանի անգլերենի դասագրքում տեղ գտած բանաստեղծությունը դժգոհության, տարատեսակ քննարկումների առիթ է դարձել: Երեխան ընկճված է, ուզում է փախչել դպրոցից, ծնողին չի վստահում, ապրել չի ուզում: Մոտավորապես այս իմաստն ունի բանաստեղծությունը:
Փորձեցինք պարզել կրթության և գիտության նախարարության դիրքորոշումը խնդրի առնչությամբ: Մեզ տրամադրվեց դասագրքի հեղինակ Լուսինե Գրիգորյանի պաշտոնական պատասխանը, ըստ որի, «Հիանալի ընկեր» վերնագրով բանաստեղծությունը վերցված է կայքից, որտեղ երեխաները կարող են տեղադրել ծաղրանքի մասին իրենց գրած բանաստեղծությունները, իրենց զգացմունքները կիսելով այն երեխաների հետ, որոնց հուզում է նույն խնդիրը: Լուսինե Գրիգորյանը կարծում է, որ «Հիանալի ընկերը» թույլ է տալիս մեր իրականության մեջ գոյություն ունեցող տհաճ, սակայն անխուսափելի խնդրից մեր երեխաներին զերծ պահելու փոխարեն դաստիարակչական ուղղվածություն տալ դրան: «Այստեղ կարևորվում է նաև ուսուցչի ուղղորդող, դաստիարակչական դերը»,- ասում է նա:
Չգիտես ինչու, այս ամենը հիշեցնում է «Երիտասարդ Վերթերի տառապանքները», որ Եվրոպայում դառնալու էր ինքնասպանության մի շարք դեպքերի պատճառ: Հետագայում առաջ էր գալու «Վերթերի համախտանիշ» տերմինը: Որոշ երկրների իշխանություններն արգելելու էին վեպի տարածումն ու ընթերցումը: Իսկ Գյոթեն, «Ֆաուստը» գրելուց տարիներ անց, ասելու էր. «Ես հորինեցի իմ հերոսին, որ կյանքում Վերթեր չդառնամ»:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4675

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ